Files Nu Weer Blog Over ons Korting op brandstof

FILES

ROTTERDAM





Momenteel


3
files

Totale lengte


5
kilometer

Temperatuur


6.3 °
graden

Actuele files in Nederland:

  A59   van Zonzeel richting Oss 3 km (HMP 98.0 → HMP 101.0)

  A325   van Nijmegen richting Arnhem Velperbroek 2 km (HMP 20.0 → HMP 23.0)

  N210   van Rotterdam richting Schoonhoven 0 km (HMP 00.0 → HMP 02.8)

Rotterdam

Het overzicht van alle files is afkomstig van RouteRadar.nl. De weersinformatie is afkomstig van Buienradar.nl.

In de top tien van knelpunten in het verkeer in Nederland, staat vol met snelwegen rond Rotterdam. Het knooppunt Terbregseplein is het drukste knelpunt van het land. De A20 rond Rotterdam bevat meerdere knelpunten die meerdere keren in de top 10 van file knelpunten in Nederland voorkomt. Ook de A13 richting Rijswijk, de A15 richting Ridderkerk staan in deze top 10. Moet je dus van of naar Rotterdam en ben je van plan een A- of N-weg te gebruiken? Kijk dan even de actuele fileinfo om te zorgen dat jij geen onnodige vertraging oploopt.

Verkeersinformatie

Ga jij straks het verkeer in? Bekijk dan vooraf goed de verkeersinfo. Er staan vaak files in Nederland die vertraging op jouw route kunnen veroorzaken. Wij laten je zien welke files nu in Nederland staan, zodat je hier rekening mee kunt houden. In de interactieve kaart vind je file info. Deze verkeersinformatie is altijd actueel.

In Nederland staan files vaak op dezelfde plekken. Zo staat men op de A4 tussen Den Haag en Amsterdam vaak stil bij Zoeterwoude-Dorp en op de A20 tussen Hoek van Holland en Gouda bij Terbregseplein. Maar wil jij weten waar de actuele files staan in Nederland? Wij laten het je zien, 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Drukte rond Rotterdam

Het verkeer in Nederland is vaak tijdens de spits erg druk, ook in en rond Rotterdam. De druktste tijden zijn tussen half 8 en half 9 's ochtends en tussen half 5 en half 7 's avonds. Moet je toch in die periode de weg op, check dan altijd de actuele verkeersinformatie en bekijk waar er file staat.